Splošna pravila in pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja
Dobrodošli na spletnem mestu www.aikon.si (v nadaljevanju: spletno mesto), s katerim upravlja podjetje Be Aikon d.o.o. (v nadaljevanju: družba, ponudnik ali mi). Na našem spletnem mestu je dostopna naša spletna trgovina Be Aikon (v nadaljevanju: spletna trgovina). Ti Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: splošni pogoji) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, v nadaljevanju: ZVPot-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS, št. 96/09, v nadaljevanju: ZEPT) ter Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15, v nadaljevanju: ZIsRPS). Splošni pogoji veljajo med ponudnikom in kupcem pri vsakem nakupu v spletni trgovini pri nakupu blaga (tudi: izdelek).
Ponudnik in kupec (v nadaljevanju tudi: stranka) medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne trgovine urejata s temi splošnimi pogoji. Vsak kupec je dolžan ob oddaji naročila predložiti zahtevane podatke, ki se obdelujejo in hranijo v skladu s slovensko zakonodajo (varstvo osebnih podatkov ureja ločen dokument Politika zasebnosti, ki je dostopen tukaj). Ti splošni pogoji veljajo tako za kupce, ki so fizične osebe, kot tudi za pravne osebe, pri čemer določila odstopa od pogodbe in jamčevanje za skladnost veljajo le za potrošnike (fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago ali storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti).
Splošni pogoji obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupec s temi splošnimi pogoji izrecno soglaša in se z njimi v celoti strinja, ko potrdi, da se je z njimi seznanil v posebnem okencu pred oddajo naročila. Izrazi, zapisani v slovnični obliki moškega ali ženskega spola, so uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za oba spola.
PODATKI O PONUDNIKU
Dolgi Naziv: Be Aikon, proizvodnja in prodaja profesionalne kozmetike, d.o.o.
Krajši naziv: Be Aikon d.o.o.
Naslov: Gora pri Pečah 10, 1252 Vače
Matična številka: 6266550000
Davčna številka: SI 62039342
Davčni zavezanec: DA
Transakcijski račun: SI56 6100 0000 8873 325 (DH d.d.)
Vpis v sodni register: Podjetje je vpisano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani dne 26. 11. 2012, SRG vpisa 2012/48393.
Telefonska številka: 040-291-976 (strošek klica se obračuna skladno s cenikom izbranega mobilnega operaterja)
E-mail: [email protected]
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
- časovno veljavnost ponudbe,
- pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
- seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga,
- možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno.
NAKUP V SPLETNI TRGOVINI
Nakup v spletni trgovini lahko opravite kot registrirani uporabnik ali gost.
Ob registraciji si ustvarite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše elektronske pošte ter geslo, ki si ga določite sami, pri tem pa je potrebno vnesti zahtevane osebne podatke, ki se obdelujejo skladno s Politiko zasebnosti. Uporabniško ime in geslo nedvoumno povezujeta registriranega uporabnika in ga povezujeta z vnesenimi podatki. Tudi med samim postopkom nakupa lahko stranka, če želi, opravi registracijo in s tem postane registriran uporabnik.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi registrirani uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. V primeru, da registrirani uporabnik ugotovi zlorabo ali kakršnokoli drugo poseganje s strani tretje osebe v njegov uporabniški račun, naj to nemudoma sporoči ponudniku na: [email protected], da začasno prekličemo uporabniški račun in s tem preprečimo nadaljnje zlorabe.
CENE
Cene v spletni trgovini se ažurirajo in po potrebi tudi spreminjajo. Cene v spletni trgovini so enake tako za registrirane uporabnike kot za goste spletne trgovine. Vse cene so navedene v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Ponudnik si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika.
Cene veljajo v primeru plačila z spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. Popusti in druge akcije se med seboj praviloma ne seštevajo.
NAČIN PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo s plačilno kartico, pri čemer se plačilo izvede preko ponudnika Stripe,
- plačilo z bančnim nakazilom (po predračunu (UPN nalogu).
Ob izbiri plačila z bančnim nakazilom stranki na vneseni e-mail posredujemo predračun z vsemi podatki za plačilo. Po plačilu predračuna in prejemu kupnine na naš poslovni račun, bo blago odposlano na navedeni naslov za dostavo. Kupec mora plačilo opraviti v roku 3 dni po potrditvi naročila. Če kupec v navedenem roku ne opravi plačila, ga pozovemo na plačilo preko sredstva za komuniciranje, ki ga je navedel. V primeru, da kupec po pozivu še zmeraj ne plača kupnine, bomo šteli, da želi odstopiti od pogodbe, s čemer se bo pogodba štela za razvezano.
Plačilo s plačilno kartico poteka preko plačilnega sistema Stripe, ki ni v lasti ponudnika. Podatki o karticah niso shranjeni pri ponudniku.
Glede na izbran način plačila lahko kupcu nastanejo dodatni stroški (npr. plačilo dodatne provizije, ki je odvisno od ponudnika plačilnih storitev), ki niso vključeni v ceno. Kupca lahko pri načinu plačila z bančnim nakazilom tako bremenijo stroški bančnega nakazila, katerih višina je odvisna od višine, ki jo zaračunava banka kupca.
STROŠKI IN DOSTAVA BLAGA
Stroški pakiranja in dostave pri na nakupu do 50 € so 3,6 €, pri nakupu nad 50 € pa so brezplačni. Ponudnik omogoča dostavo po Sloveniji. Brezplačna dostava je prikazana v košarici.
Stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Prejeta naročila skušamo odpremiti v najkrajšem možnem času, odpreme ne izvajamo med vikendi in prazniki. Pakete odpremimo predvidoma naslednji delovni dan po prejemu plačila, v kolikor imamo povečano število naročil pa v roku 3 delovnih dni.
Za dostavo naročil na območju Slovenije uporabljamo dostavno službo Pošta Slovenije. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo, v okvirnem roku 3 dni po odpremi naročila. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji Pošti Slovenije ali v paketomatu. Neprevzem paketa ne pomeni odstopa od pogodbe, zato je kupec, ki paketa ne prevzame dolžan povrniti stroške, ki nastanejo zaradi neprevzema blaga.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ali zaradi stanja blaga, ki ni na zalogi, ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
NAROČILO, SKLENITEV POGODBE IN POSTOPEK NAKUPA
Kupec lahko želeno blago naroči z nakupom v spletni trgovini. Kupec ima pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in količine izbranih izdelkov.
Kupoprodajna pogodba (potrdilo o naročilu) med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je registriranemu uporabniku dostopna tudi v njegovemu uporabniškemu računu.
Postopek nakupa
Pri nakupovanju se uporablja virtualna nakupovalna košarica.
Izdelke dodate v košarico s pomočjo nakupovalne košarice pri vsakem izdelku.
Če želite izbrane izdelke videti, spremeniti njihove količine oz. jih odstraniti iz nakupovalne košarice, se premaknite na stran “Košarica”.
Ob zaključenem popravljanju količin izdelkov in vašega izbora le-teh v košarici, pritisnite gumb “Nadaljuj na blagajno”, v kolikor želite izbrane izdelke kupiti. V kolikor želite odstraniti določen izdelek iz košarice, pritisnete na gumb v obliki koša.
Nakup nadaljujete tako, da kliknete na ikono košarica, nato najprej vnesete svoje kontaktne podatke (ime, priimek, e-poštni naslov), na tem koraku pa lahko kreirate tudi svoj uporabniški račun z geslom, če želite.
Nato vnesite svoje podatke, ki bodo prikazani na računu (ime, priimek ter naslov).
V kolikor želite spremeniti naslov za plačilo, na dnu kliknite na polje “Naslov za plačilo se razlikuje od naslova za dostavo”.
Na naslednji strani izberete način pošiljanja izdelkov, kjer je razvidna dostavna služba ter cena dostave.
S klikom na gumb “Nadaljuj” izberete še način plačila naročenih izdelkov ter potrdite strinjanje s temi pogoji poslovanja z obkljukanjem “Strinjam se s pogoji poslovanja.” V zadnjem koraku lahko pred oddajo naročila še enkrat preverite, kaj ste naročili, količine in cene ter vrednost celotnega naročila, naslov, ki ste ga vnesli in ki bo izpisan na računu in, v kolikor ste vnesli drugi naslov za dostavo, vidite tudi tega.
Za oddajo naročila pritisnete gumb “Naročilo z obveznostjo plačila”. V kolikor je bilo naročilo uspešno oddano, se pojavi stran, ki potrdi, da je bilo naročilo uspešno oddano, hkrati pa sistem na kupčev e-mail naslov pošlje kopijo naročila. V kolikor želite karkoli popraviti, uporabite gumb “Nazaj”.
S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da se strinja s splošnimi pogoji.
Promocijske kode
Ponudnik lahko kupcem občasno ponudi promocijsko kodo, ki velja na posamezne izdelke, skupino izdelkov ali na celoten nakup, odvisno od posamezne promocijske kode in pogojev, ki veljajo za vsako promocijo. Promocijsko kodo lahko kupec pridobi npr. preko e-mail sporočila, na kartončku, ki ga prejme v prejeti pošiljki, preko socialnih omrežij (Facebook ali Instagram), odvisno od same promocije. Promocijsko kodo lahko kupec vpiše v ustrezno polje spletne trgovine, za en nakup je mogoče uporabiti samo eno promocijsko kodo. Promocijska koda se avtomatično odšteje od vrednosti naročila. Vse promocijske kode so časovno omejene in je poleg njih naveden tudi njihov datum veljavnosti. V primeru, da kupec uporabi promocijsko kodo, naročilo pa je potem preklicano po njegovi volji, je odstopil od pogodbe ali promocijska koda ni več veljavna, te promocijske kode ne more več uporabiti. Promocijske kode ni možno menjati za gotovino.
Izdaja računa
Kupec v prejetem paketu pridobi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podani ugovori glede pravilnosti izdanega računa niso upoštevni.
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so na voljo enake možnosti plačila.
PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik pravico, da lahko v 14 dneh od prevzema blaga obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, pri čemeru mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Potrošnik lahko odstopno izjavo poda na obrazcu (obrazec se nahaja spodaj), preko e-maila: [email protected] ali z drugo nedvoumno izjavo. Potrošnik mora vrniti prejeto blago v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naslov: [email protected]. Potrošnika bremenijo stroški vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Podjetje najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu vrne vsa prejeta plačila, pri čemer lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Podjetje potrošniku vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in zaradi tega potrošnik ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto dostave, kakor je cenovno najugodnejša standardna dostava, ki jo ponuja podjetje.
Potrošnik naj vrne blago nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v nepoškodovani originalni embalaži. Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
V kolikor je potrošnik kupil izdelke, ki so v kompletu (skupek 2 ali več izdelkov, ki so ponujeni hkrati), mora potrošnik vrniti celoten komplet. Ni mogoč odstop zgolj za posamezen ali več posameznih izdelkov, ki so del kompleta.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih, če gre za:
- blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- dobavo zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.
Obrazec za odstop si lahko prenesete tukaj.
JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA
Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v roku dveh letih od dobave blaga. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če ponudnik dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost, če prodajalca o neskladnosti obvesti v roku dveh (2) mesecev od ugotovitve neskladnosti. V obvestilo o neskladnosti mora potrošnik natančno opisati neskladnost in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilu o neskladnosti je potrebno priložiti račun, pogodbo ali drug dokument, ki potrjuje nakup. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik posreduje na e-mail: [email protected], ali ga osebno odda na naslovu: Be Aikon d.o.o., Gora pri Pečah 10, 1252 Vače.
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno (subjektivne zahteve za skladnost blaga):
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, ponudnik pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka (subjektivne zahteve za skladnost blaga) mora blago tudi (objektivne zahteve za skladnost blaga):
- ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
- biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je ponudnik dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
- biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če ponudnik dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika ob sklenitvi pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, kot jih določa veljavna zakonodaja o varstvu potrošnikov, potrošnik pa je ob sklenitvi pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko je prodajalca obvestil o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnika potrebuje blago. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar ne dlje kot za 15 dni, pri čemer bo ponudnik obvestil potrošnika o številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje pred potekom 30-dnevnega roka.
Potrošnik, ki prodajalca pravilno obvesti o neskladnosti, lahko po sledečem vrstnem redu zahteva od prodajalca:
- brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava);
- znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
Če se je neskladnost pojavila v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od pogodbe. Odstop od pogodbe se lahko poda z izjavo, ki je priložena tem pogojem. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kupnina se vrne potrošniku na enak način, kot je potrošnik izvedel plačilo.
Prevzem blaga po obravnavi jamstva za skladnost blaga
Kupec je dolžan blago, za katerega je uveljavljal jamstvo za skladnost blaga prevzeti po zaključenem postopku obravnave. Kupec je obveščen o dnevu prevzema blaga z obravnave preko kontaktnega naslova, ki ga je navedel za kontakt, hkrati pa ga ponudnik tudi pozove, da blago prevzame. Kupec je dolžan prevzeti blago v roku 14 dni po datumu prejema obvestila o prevzemu. V primeru, da kupec blaga ne prevzame v navedenem roku, se blago izroči v hrambo ponudnika, na sedežu ponudnika. Ponudnik hrani blago 6 mesecev od dneva, ko je kupcu poslal obvestilo o prevzemu blaga. Ponudnik si pridržuje pravico, da kupcu zaračuna hrambo v znesku 1 eur/dan (vključno z DDV) ter povračilo vseh stroškov, ki so bili potrebni za ohranitev blaga. Po poteku 6 mesecev do dneva obvestila o prevzemu blaga, si ponudnik pridržuje pravico, da blago proda preko spletne trgovine, o čemer bo kupca obvestil 14 dni pred iztekom 6 mesečnega roka, doseženemu znesku kupnine bo ponudnik odštel zgoraj navedene stroške, preostanek pa nakazal kupcu na transakcijski račun, pri čemer bo kupca tudi obvestil o ceni po kateri se je blago prodalo in stroških, ki jih je imel z blagom. Če je vrednost blaga neznatna oziroma zanemarljiva, si ponudnik pridržuje pravico, da blago podari v dobrodelne namene.
POŠKODOVANE POŠILJKE
V primeru, da je paket, ki ga pošlje ponudnik, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko kupec sproži postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, o tem pa prosimo, da obvestite tudi ponudnika na: [email protected]. Vračilo poškodovane pošiljke opravite tako, da paket prinesete na najbližjo Pošto Slovenije v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Če opazite poškodovan paket že ob dostavi paketa, lahko zavrnete prevzem paketa že dostavljavcu, ki vam dostavi paket, o tem pa nas prosimo obvestite na: [email protected]. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru da sami vračate poškodovan paket, stroške pošiljanja nosi kupec, razen če se ponudnik in kupec vnaprej dogovorita drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov
Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek naj kupec pred uporabo na varen način preizkusi.
INTELEKTUALNA LASTNINA
Vse pravice intelektualne lastnine so pridržane ponudniku. Vsa besedila, slike, grafike, animacije, video posnetki in ostale vsebine (skupaj ”vsebine”) v spletni trgovini in na spletnem mestu www.aikon.si so avtorsko pravno varovane oziroma so predmet druge zaščite intelektualne lastnine. Ponudnik je lastnik teh vsebin oziroma ima za njih pridobljene ustrezne pravice do uporabe. Teh vsebin ni dovoljeno kopirati za kakršnokoli komercialno distribucijo ali uporabo, prav tako tudi ni dovoljeno njihovo snemanje in ponovna objava na drugih spletni mestih, ki niso v lasti ponudnika, brez da bi za to pridobili predhodno pisno soglasje ponudnika.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno trgovino in spletno mesto, onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav oz. vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje uporabe spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletnem mestu si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletnega mesta in uporabo le-tega. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletnem mestu (elektronski naslov, geslo). Ponudnik ni odgovoren za povezave do spletnih mest tretjih oseb, ki niso del spletnega mesta ali spletne trgovine ponudnika.
Družba ne odgovarja za zamudo ali nedobavo blaga v primeru višje sile v skladu z 153. členom Obligacijskega zakonika.
MNENJA KUPCEV
Kupec lahko poda mnenje glede kupljenega blaga, pri čemer se mora pred oddajo mnenja strinjati s pogoji glede oddaje mnenja, s čemer kupec ponudniku izključno, časovno in geografsko neomejeno dovoli uporabo in/ali objavo celote ali zgolj dela njegovega mnenja na spletnem mestu, spletni trgovini, socialnih omrežjih ponudnika, digitalnih medijih ali vseh ostalih medijih, za kakršenkoli namen, ki je v interesu ponudnika, vključno z marketinškimi, promocijskimi ali reklamnimi nameni. Kupec pred oddajo mnenja tudi potrdi, da je avtor oddanega mnenja ter tako imetnik vseh moralnih in materialnih avtorskih pravic ter jih tako lahko izključno, časovno in geografsko neomejeno prenaša na ponudnika. Vsako oddano mnenje ponudnik preveri pred objavo, pri čemer preveri, da je mnenje res podal kupec, ki je v sistemu zaveden kot kupec izdelka. Ponudnik bo po preverbi kupca objavil vse ocene, ne glede na to, če so pozitivne ali negativne glede določenega izdelka. Za mnenje, ki je žaljivo, neprimerno ali kako drugače neuporabno za ostale kupce oziroma obiskovalce ter jim pri tem ne koristi, lahko ponudnik po lastni presoji presodi, da ni primerno za objavo ter ga tako ne objavi. Mnenja o izdelku podajajo resnični kupci in niso sponzorirana.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik ima vzpostavljen sistem reševanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se kupec v primeru težav, nezadovoljstva ali kakršnegakoli drugega vprašanja poveže po e-mailu: [email protected] ali preko telefona: 040-291-976. Ponudnik bo kupcu v roku petih delovnih dni potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu kako dolgo jo bo obravnaval (glede na kompleksnost same pritožbe, pridobitve dodatnih informacij ipd.) in ga sproti obveščal o poteku postopka, pri tem pa bo upošteval relevantno zakonodajo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka, potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.
Ponudnik se ukvarja s spletno prodajo, zato objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna na elektronski povezavi: http://ec.europa.eu/odr.
Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov.
KONČNE DOLOČBE
Za vsa področja, ki jih ti splošni pogoji v besedilu izrecno ne opredeljujejo, se uporablja veljavna zakonodaja Republike Slovenije.
Ti splošni pogoji veljajo za ponudnika in kupca od dneva njihovega sprejema, do njihovega preklica ali spremembe. Ponudnik si pridržuje pravico, da spremeni splošne pogoje in bo o vsaki morebitni spremembi o tem obvestil na svojem spletnem mestu oziroma objavil spremenjene splošne pogoje.
Veljavno od: 09.02.2023.